Legutóbbi számunkból
A Jövő Járműve
- Áramlás okozta zajok modellezése levegőszelepben
- Hangos karácsonyra várva
- Autóbusz futóművének dinamikai modellezése
Médiaajánló
Érdemes nálunk megjelenni
Hazánk autóipari szerepe egyre jobb megítélésnek örvend. A világ vezető autógyárainak terjeszkedése Magyarországon azt az üzenetet hordozza, hogy a cégek elégedettek a hazai gazdasági környezettel, a munkaerő képzettségével, és lehetőséget látnak új beszállítók bekapcsolódására a termelésbe.
Ezek a tendenciák kihívást és feladatok sokaságát jelentik a lehetséges beszállítók, és a mérnökképző felsőoktatási intézmények számára egyaránt. A vállalkozásoknak fel kell készülniük a magas minőségi követelmények teljesítésére, az egyetemeknek és főiskoláknak pedig olyan motivált, idegen nyelveket jól beszélő és felkészült mérnököket kell kínálniuk a beruházóknak, akik be tudnak illeszkedni egy multinacionális vállalat munkahelyi környezetébe. Ugyanakkor a nagy konszerneknek is érdekük keresni a kooperációs lehetőségeket a felsőoktatási intézményekkel, hogy a szükséges minőségi munkaerőt még a munkába állásuk előtt idejében kiképezzék, és magukhoz kössék.
A Jövő Járműve az új technológiák és elektronikai megoldások közreadásával járul hozzá a „kereslet és kínálat” hatékonyabb kommunikációjához. Célunk egy olyan sikeres, modern folyóirat készítése, amelyben a magyar járműves műszaki tudományos élet publikálhat, a publikációjáért elismerést kap, valamint amelyre a külföldi tudományos, kutató és fejlesztő társadalom odafigyel.
Célcsoportok
-
szakközépiskolai tanulók: potenciális hallgatók toborzása a felsőoktatás számára, az egyetem szakmai presztízsének növelése, tárgyi tudás növelése az oktatás minőségének növeléséért, a fenntartóipar, a gyártás és a fejlesztés kapcsolatának szorosabbra fűzése
-
autó iránt érdeklődő gimnazista: érdeklődés "irányítása" a járműipar felé, az egyetemek saját hallgatói létszámának növelése, járműipari orientáció
-
szakközépiskolai tanár: befolyásolhatja a diákokat, presztízs, ha a tanár is elismeri az újságot, ismert tanár véleménye jobban befolyásol, bizalom, multiplikátor szerepköre van
-
BSC hallgatók: látókör szélesítése, erősebb tudású hallgatók képzése, MsC irányok felé való orientálás
-
MSC hallgatók: új technológiák mélyreható ismerete, elsajátítása, a megismert kutatási eredmények alkalmazása
-
PHD hallgatók: saját kutatásokhoz témafelhasználás, inspiráció, publikálási lehetőségek megteremtése a saját hallgató bázisnak
-
Egyetemi tanárok: publikálási lehetőség, a hallgatók felé saját presztízsük növelése, ismertség és elismertség megteremtése
-
Kutató professzor: saját kutatások publikálása, ezáltal az adott egyetem hírnevének öregbítése, kapcsolatépítés, szponzoráció saját kutatásokhoz
-
Autószerelők: minőségi munkaerő képzése, esetleg távoktatásban kiegészítő képzések elvégzése, hirdetések
-
Alkatrészkereskedők: iparági trendek alaposabb megismerése, előre tudják merre mozdul el a piac
-
Szervizvezetők: iparági trendek alaposabb megismerése, előre tudják merre mozdul el a piac
-
Mérnökök: szakmai fejlődés, érdeklődési kör kiszélesítése, "kereslet és kínálat találkozása" munkaadó és munkavállalók között
-
K+F intézetek: kutatások publikálása, gyakorlati helyek biztosítása, kiemelkedő tanulmányi eredményekkel rendelkezők felvétele a piacra kikerülés előtt
-
Alkatrészgyártók, beszállítók: közvetlen kapcsolat kialakítása az egyetemek és a cégek között, leendő munkatársak szerzése, megismerése a piacra kerülés előtt
-
Összeszerelő üzemek, autógyárak: közvetlen kapcsolat kialakítása az egyetemek és a cégek között, leendő munkatársak szerzése, megismerése a piacra kerülés előtt. Termékspecifikus ismeretek közzététele szakmai közönség, leendő munkatársak számára. Egyetemi kutatóhelyek, mint lehetséges külső fejlesztési kapacitás felfedezése, integrálása, irányultságának befolyásolása, illesztése a saját K+F tevékenységhez
-
Kormányzat: egyetemek presztízsének növelése, kapcsolatok ápolása, olyan tudással rendelkezzenek a hallgatók, amire az egyetem és az ország büszke lehet, külföldi ismertség és elismertség megszerzése, a munkaerő piac által elismert, a gyakorlat által verifikált friss diplomások kibocsátása, a „diplomás munkanélküliek” számának visszaszorítása
-
Szakhatóságok: egyetemek presztízsének növelése, kapcsolatok ápolása
-
Egyetemek: az intézmény versenyképességének, kompetenciáinak erősítése az által, hogy végzettjei minőségi munkahelyeken tudnak elhelyezkedni, az egyetem saját diplomájának presztízse ezáltal is nő. Mindamellett a nevezett médium közvetítő szerepet tölthet be az egyetemek és a gazdaság prémium szereplői között.
A folyóirat adatai
Hirdetési listaárak
|
Méret
|
Nettó ár
|
B2 1/1 oldal
|
210 x 275 mm
|
400.000 Ft
|
B3 1/1 oldal
|
210 x 275 mm
|
400.000 Ft
|
B4 hátoldal
|
210 x 275 mm
|
440.000 Ft
|
1/1 oldal
|
210 x 275 mm
|
350.000 Ft
|
1/2 oldal
|
210 x 146 mm
|
250.000 Ft
|
2/1 oldalpár
|
2 x (210 x 275 mm)
|
650.000 Ft
|
Szakmai cikk | 245.000 Ft / oldal |
Az árak az áfát nem tartalmazzák.
Kedvezmények
Reméljük, hozzásegítettük ahhoz a döntéshez, hogy megjelenjen médiumainkban. Jelezze ezt munkatársunknak, hogy felvehesse Önnel a kapcsolatot a személyre szabott ajánlat megbeszélése céljából.
Ajánló
Autótechnika
- A JÖVÕ MOBILITÁSA ELÕADÁSSOROZAT
- Suttogó fékbetétek: Akusztikai tesztek a fokozott fékezési
- VÁSÁRIDÕ